Tuesday, June 22, 2010

almost ends

kejap btul mase berlalu
tinggal lagi seminggu aku kat rumah
macam2 yg dah terjadi
ade yang happy ade yang tak
ade misi yang berjaya ade yang tak

aku ambil mase merenung kembali ape yg da jadi
and ape yang mungkin akan terjadi nnt
btul ke sume neyh?

entah kenape aku terdetik utk pk psl neh
mungkin hasil daripada aku tgk cite adamaya. haha
lawak. cite neh mcm da lame je abis. aku bru nk layan
tapi. jln cite dye. entahla. yg pasti aku tanak ends up camtu
after 5years
things starts to change
it is true
after 5years jugak aku putus dgn sha
eh
ape name dye lak neh. haha. dont worry its over kan :)
now i have my dear Garybee dah ^^

esok aku kene pegi klinik tu lagi amek ubat
and maybe esok i'll take a rest
jalan2 nenangkan fikiran :)

p/s ; erm manyak kene pki dwet neh. lens blom beli. cane neh :(

No comments: