Thursday, July 22, 2010

sejarah hitam 17july 2010

bak kata eli
"sudah jatuh ditimpa tangga'

lepas satu muncul lagi satu musibah kat aku

bak kata Garybee
"bersyukurlah sbb tuhan masih igt kat u"

haaa
nak dijadikan cite
last sat bertarikh 17july tuh
dompet aku hilang di jonker
gelabah tuhan je yg taw wlupown eli,atil and afee nmpak aku cool je

report sume dah bwat.
kad da block sume
harapan aku ketika tu just aku dpt blk dompet tu
sbbnye dalam tu mcm2 kad ade
and another reason sbb dompet tu untie lin yg blikan dr aussie. huhu

mungkin doa aku dimakbulkan
aku dapat kembali dompet aku pada hari isnin lepas bersamaan pada 19july
di balai polis tengkera
dari jonker ke tengkera and mengambil masa 2hari org tu pulangkan
sangat menyusahkan
tapi aku bersyukur sbb da dpt blk dompet tu
ini satu pengajaran buat aku untuk lebih alert laen kali terutamanya tempat org crowded camtu

bak kata kak ain bekas senior lam bilik aku dw1103 dlu. hehe
igt lagi kejadian mp3 aku hilang kat bilik.
seminggu kemudian aku dpt blk
jadi aku neh sgt bertuah orgnye :)

a lesson to me kan?

p/s: tak pasal2 dwet melayang diambil org. then melayang lagi bwat lesen and ic baru sbb mase ta sgke akan dpt blk dompet tu. huhu

No comments: