Thursday, November 20, 2008

introduction to dibalukaduka

Ini ialah blog aku yang pertame [ kat cni la . . ]

well , sbg permulaan . let me blabber bout myself oke .

  • given name ; Nur Adibah known as ; Diba / araeskchorae / dibalukaduka

  • i was borned on 21th of May 1990 .

  • i am the only daughter in the house = bukan anak manje . bukan anak emas ataw sewaktu dgnnye . [ aku di train ala2 tentera .tp nak wat camne dah aku sowg je anak dowg . ]

  • asal dari labuan . tp kemudian pindah . di pahang [ 1991-2002 ] then di perak [ 2003-till now ] .

  • dulu study kat SJK(C)Kong Min sambil2 tu sekolah agame masjid jamek beserah di pahang (drjah1-6) . then sekolah menengah kat SMK Methodist(ACS) di perak (tgkatan1-5) . n sekarang aku study kat uitm kampus alor gajah , melaka .

  • i'm short , and chubby , damn ugly , talkative , crazy , and stubborn person . for those who dont know me sure thinks that i'm a ver arrogant person and those type yang gyle manje and tak mix dgn owg laen [ sbb aku jarang senyum ] but hey , once u get to know me . i am fun to be with oke . [ thats what my fwen told me ]

and ouh . sebelum aku merapu lagik . bek stop kat cni jea .


No comments: