Friday, November 21, 2008

a sign or a dream ?

sejak kebelakangan neyh . aku sering bermimpi satu mimpi aneh neyh . .

aku bermimpi aku tito . kmudiannye aku manun dri tito . n aku tgk mama aku nanes . aku pggey .

tp dye tetap nanes . n she was holding my phone . bile aku pegi dekat . dye tgh 4ward msg kat

kwn2 aku . cakap aku da xde . n i was screaming . . tp dye tetap tak tawu aku ade kat sbelah dye .

lalu aku terjage dari mimpi . . ntah brp kali da aku mimpi mnde same . aku jadi takot . ini satu

mimpi biase ? ataw satu tande . andai kate ianye satu tande . aku minte kat kawan2 aku .

maafkanla aku anda aku ade wat salah kat kowg . andai aku terhutang . halalkan ea . n kpd owg

yg aku syg . tlg la jage diri elok2 . one day . u'll find someone better than me . itu termasuk lam

my prayer . . for sure . .

2 comments:

Anonymous said...

erk=.='
peliknye mimpi dba.
xpe2.
mainan tito jew kot.
hehe:)

DibaLukaDuka said...

ntah lah .

huhu . .

ulang2 lagik tu .

sdey taw . .