Wednesday, September 23, 2009

KEBENARAN yg menyakitkan :(

shhh . . hakikatnye . sbenarnye . raye sehari je . kite je lbey2 smpai sebulan .

aidiladha yang lame . seminggu . itu fakta nye :)

tp takpela . lets begin wif my story .

harineyh . more n more truth spoken . it hurts . yes . A LOT !

" umpama sebuah bot yang semakin karam "
[ thats how i feel for the moments . ]

ya Allah ya tuhanku . makmurkanlah kembali rumah hambamu ini .
ya Allah ya tuhanku . kembalikan kegembiraan di rumah hambamu ini .
ya Allah ya tuhanku . sedarkanlah mereka dari terus enak dibuai mimpi fana .
ya Allah ya tuhanku . hambamu ini memohon . kukuhkanlah tiang iman mereka ya Allah .
hambamu ini memohon kekuatan dari Mu ya Allah .
sedarkanlah mereka ya Allah .

i miss them so much . the older them .
a happy housewife .
a working dad .
a silly lil child .

that house used to filled with laughter . it was . it were . doesnt matter .
i dont feel like coming home . it doesnt feels like one . except for my bedroom .

daddy care more of others than his own wife .
mommy abandoned as if she's no one .
while me . i tried to move on . but . he thinks i'm a burden . i guess .

MONEY .
it is very important . it is .
abah cakap " kalau tak kije mane nk dpt duit nk support study kk ? "
[ ptptn kelihatan lebih byk membantu dari kata2 abah . mama bgik ade la nmpak . ]
tp . perluke kije smpai 3,4pagi . tak kan ?


customer's right . ya right . abah selalu camtu .
ssh nk tolak permintaan orang . smpaikan . . . sigh . silence is better .

aku menulis . bukan ape . mmg salah ape yg aku buat .
bkn aku nk menagih simpati .
cume . ntahlah .

kesian mama . tuje yg mampu aku lakukan .
study hard kakak . mama selalu cakap . uhh . macam satu beban dlm kepale .
berat . tak sume mudah . aku cube . tak janji mama . kakak cube .

harineyh . aku nk bwat open house utk kawan2 . tp . ramai yg takde sbenarnye .
baru tadi aku sedar . aku demam . da lame tak demam . esok mesti lagi teruk .
flu pulak . hish . takpe . teruskan je perjuangan .
biarkanlah . aku masih lagi cuba berubah . moge niat aku dapat dijalankan dgn lancar . Aminn .

masih begitu ,
theDibalukaduka


No comments: