Sunday, September 27, 2009

last day in sitiawan

pejam celik tak sgke dah 9hari berakhir cuti .

pade awalnye plan utk last day nk pegi umah ustazah . tp tak jadi . kenderaan takde .

so hari last aku spend nan on9 . smbil kemaskan pape yg ptt . till around 3.30 baru la si die ajak pegi raye umah gf fikri . fikri sape ? tayahla taw . layan je . haha

pade mulenye da plan mlm nk g mkn2 . mama nk blanje . tbe2 fik kate mkn2 umah dye bwat mlm lak . sigh . camne tu ? fitri lak da blk mlake . dowgla teman aku bermain munge api lukeh2 smlm .

tp disebabkan kesilapan teknikal . lewat gak kami gerak g uma fik . najeb bwk kete cam pelesit . ade ke kete besar tu dye bwat drift . lorong kecik je kowt . kete lak tepi2 . rase cam nk lggar je . sebla dye da pro . klu aku bwk . mgkin da hanco remok kete tu . HAHA . did i mention mama majok ? trtggl la kowt . haha . mama majok psl lmbt sgt kami gerak . janji kul9 kowt . ahahaha

lepak punye lepak da nk kul11 kowt . kami gerak jugak carik mama sbb mama kate dye kuwa . hehe . dpt jugak mama mkn2 cakotiew yg dye nk sgt tu . huh . jeles lak tgk fik . kupaskan udg lagik utk gf dye . sweet je . si die pulak . tak mkn udg . elergik katenye . sokaylah :)


hari da lewat . nk kul12 dah . mama kate tanak blk lewat sbb kan t nk anta aku blk mlake rineyh . beberape jam je lagik . huh . tp . at last , pegi jugak kami karok beramai2 . haha . sempat lagik tuuu . . tp yg aku tak paam . berjuta2 lagu . lagu SUFI gak dowg pilih dlm senarai -____-" classmate aku paam ar . dowg dok layan lagu tu dlm kelas . HAHA lagi . adehhh . termasukla tbe2 maen lagu MY HEART tibe2 . tataw sape pilih . ape lagik . berduet la aku dgn si die <33>

mungkin hari terakhir tak selancar yg dirancang . tula . kite hanye mmpu merancg kan . tuhan menentukan . tapi takpela . sume oke je . happy la jugak . tp smpai je umah . cam berat aku nk lpskan dye blk umah . kan bgus klu bole luangkan mase lagi nan dye smpai kul6 nnt . berat sgguh ati aku . msuk bilik cam biase ar . MENANGIS . hahaha . bukan 1st time . tiap kali mmg camtu . tapi kali neyh sebak btol aku rase . da smpai waktu kee ? tanak la . tak cukup amal aku lagi . mgkin cuti neyh je yg dpt aku jumpe dye . cuti sem nnt . dye abeh lmbt . aku nk blk mlake blk . dye baru la nk cuti sem . tp aku hrp dptla jugak jumpe dye . klu tak . sedihnye aku T_T

k la . nk transfer gambar2 yg kami da snap spnjg mase kami bersame . si fikri mtk . sbb gamba dye paling byk . haha . oh ye lupe lak . thanks kat si die dan kawan2 aku yg da temankan aku . takde korg . mmg sunyi amatla raye aku taun neyh . takla aku merase lepak men munge api dpn umah smpai dkt kul2pagi kan . hahahaha . thanks guys . anda sume mmg sgt dihargai dlm idop saye . eceh . ehehe .

p/s ; taun dpn nk cam taun neyh lagi bole ?

happy ;
theDibalukaduka

No comments: