Thursday, September 16, 2010

rabu, 15th sept 2010

harineh dye kate dye blk,
i've been waiting fer hours
waiting fer him.
mcm maw gila suda

finally dkt kul5 aku decided kuwa uma
g ghaye uma fara. dye jemput
then gerak g oldtown jumpe xyhunt and the gang
sape lg if bkn ali. and ade tira wif her boyfie and their friends
lpstu dowg ajk g karok
and he txt me gtaw gerak pulang suda
dlm hati punye la happy ;)

then p.adek lak blanje tgk movie.
hahahahaha
lyn jela kann.
dye da dpt permission ma n abah
then abis je movie trus g mah xyhunt blk.
amek dye n ali. pastu amree lak muncul -__-"

ma xyhunt ta bgik dye g lumut.
lalu kami pergi ke mcd.
lepak smbg2 kat kete si amree tu dkt 45min gitu
then pggil liyas dtg
and finally sume nek kete amree dan kami pusing2.
at the end sesat di marina island

tgkap pnye tgkap gamba sampai batt aku abis. sengal dowg
around 11.45 camtu suddenly he called and ask me where i am
aku gtaw la kan aku kat marina island. dan2 dye suh tggu je diam2 kat situ
suda la da janji na anta si xyhunt before 12
and aku jugak kene anta sbb ma dye wiso
sampai je dye
dgn muke yg agak moody
and
smmgnye mlgnye gado lak.
sigh
bru jumpe. da gado pulak

g mcd
then.
silent
long pause
sampai la xyhunt settle then aku anta dye blk
aku txt dye. katenye kat dj sitiawan.
so i drove there
wlupown taw da lewat -__-"

siap gado lagi
and gado lagi
and lagi
1st time
dpn mata
dye mara camtu
ikutkan ati
na nangis
sgt2
tapi sbb ade akram ara n faizal
ta jadi
damn it!
amek mase yg agak lame.
utk pujuk dye blk
huhu
im so sorry syg :(

aku na sgt gtaw dye happy anniversary
aku da plan
jumpe je dye na kate happ anniversary
tapi da gado
ta jadi lah
then ntah camne
aku ckp gak kat dye
tp sedih la jugak kan
sbb
ta seperti yg dirancang :(

esok
i hope we'll be better.
hope so
see u tomorrow then.
eh
today :)

p/s: dont be mad at me da ea syg ;) ly!

No comments: