Wednesday, September 1, 2010

sudah 1 september 2010

mmg cepat mase berlalu neh
sudah 1 september
tarikh tanggal 31ogos dah lepas
ada yang menyambut dgn riang
ada yang sendirian
tapi bg aku
sambutan merdeka mungkin ta perlu disambut begitu
cukup sekadar sedekahkan yassin bg mereka yg memperjuangkan kemerdekaan kita
dan
merdeka kah kita sepertimana mereka?
aku tahu aku tak semerdeka mana. minda aku masih dijajah budaya barat. pakaian aku juga begitu
tetapi aku tetap bgga menjadi rakyat malaysia wlupown ade yg kate labuan bkn sbhgian malaysia. ye ke? =___="

lagi beberapa hari aku akan pulang ke rumah
kali ini aku tak tahu nak expect apa
dah lain sgt
makin teruk
jadi aku rasa mungkin aku hanya akan diamkan diri
atau mengganas bak kata bapak aku
"balik jadi gangster"
dye blom tgk anak dye jadi gangster. nak tgk?
batang besi selamat landing kat betina tu nanti :)

aku blom tahu camne na blk neh nnt
sendirian kah
berteman kah
apa kah
jumaat nnt bru tahu bgaimana -__-"

p/s: camne na mtk dwet nan mama neh. huuu

No comments: