Wednesday, October 20, 2010

my final

dah lama ta update
busy lately
bukan mmg selalu busy ke?
hahahahha

finals almost settled.
kerja pn dona dah hantar.
Alhamdulillah.
da settle satu beban.

ETR juge dah settle. yeay!

yang tinggal sekarang belum settle,
final album utk advert
kerja2 untuk video and film study
yang audio mix and short film.

mulanya aku plan na blk rumah
tapi
lepas apa yang dah jadi
lagi kena tuduh berjoli dgn duit yang parents aku bg kat aku
nnt klu aku ulang alik blk
lagi sshkan dowg lagi
so
perhaps aku lebih baik stay cni je
takdelah sshkan dowg kene bg duit byk2 kali kat aku kan?

nnt aku kena mtk 200 lagi untuk byr sewa rumah ni
and untuk bayar duit api and air lagi

aku gurau2 dgn kwn aku
jadi gro la mcmni kan
hahahahahahhaah
klu nak carik sugardaddy pown
ade ke yg nak kat aku neh?
wooooot :P

mungkin aku belum terdesak tahap situ

p/s: mungkin aku boleh cuba mkn megi satu bungkus tu utk 4kali mkn. langkah berjimat cermat :)

No comments: