Saturday, December 10, 2011

seminggu demamnya


assalamualaikum
dah lama aku tak demam begini teruk
bermula dengan sakit belakang ja
sampai doc suh aku buat xray
lepastu melarat ke demam
ke batuk
suara pun dah hilang
flu lagi
ni sakit belakang pun datang balik
dah seminggu aku skip kelas
dan aku dah tau apa yang bakal aku repeat
mampu ke aku teruskan degree ni?

aku dah penat batuk
sampai rase nak terkeluar sume usus aku
penat dah nak hembus hingus sampai luke dah hidung aku
penat nahan sakit belakang
dan tak lupe kesejukan sampai aku pakai comforter 2 lapis
sedangkan bile aku tidur pakai comforter pun mama kate aku gile ( kalau hari biasa lah)
inikan pulak aku tidur pakai 2 lapis comforter itu tandanya memang sejuk sangatlah tu
mengalahkan mcm beracond pulak bilik ni padahal berkipas je -.-"

dalam sakit ada rindu
yeap, aku rindu dia
sangat
kdg2 aku berharap
die akan muncul
dan akulah pesakit yang paling bahagia
kalau tatkala aku sakit ni
die dtg melawat aku
sobsob :|
tapi aku tau sume tu sekadar impian palsu
die takkan datang balik

hey you
i miss you

No comments: