Wednesday, July 29, 2009

akhirnya . money money money :D

setelah penantian yg sekian lama menunggu dwet ptptn yg ta masuk2 lagik .

akhirnya pada tarikh keramat 28th july masuk jugak dwet tuh .

konon2 dwet da masuk slm aku mamam ar dap cket .
[ roti canai , ayam tandori sama sate . bahahahahahha ]

and tadik siang . aku kuwakan RM900 . wooottt . . bkn shopping oke .
300 utk masuk kat bank A
300 utk masuk kat bank B
300 utk masuk kat bank C


pastu aku tggal lagik 1k jewk .

tolak 200 nk byr kat Pn . Donna
[ and jugak tolak 500 utk aku byr baiki laptop n bli lagi sebijik ex hdisk :D ]

dwet yg dtg . kelip2 mate nk abeh dah . hahah . dasat kan .

sbg kesimpulan nye . dwet tu . sekelip mate je bole abeh .

tp . amal ibadat . takkan pernah abeh . malahan laku gile trutamenye kat akhirat nnt .
[ aku harap aku dpt mnjalankan amanatNya dgn sempurna . satu hari nnt insyaAllah ]

p/s : and aku nk spend 100 jelah . utk kegunaan memuaskan keinginan aku tuk membelibelah . bole en ?

yang runsing ;
tHeDibaLukaDuka

No comments: