Saturday, July 25, 2009

doc ohh doc -_-"

smlm aku saket2 agak teruk .
*coughcough* tak henti2 . selsema , pening2 , n laen2 simptom2 H1N1
kerana keadaan kelihatan teruk mama suh aku pegi spital esoknye .

then the esok itu ialah today .
ptg around 1 pegi kat bhgian emerency . dowg suh tunggu . k fine
tunggu punye tunggu jam tnjuk da kul3 . dowg tanak dtg tgk aku nk blah
bpk aku membebel2 kat nurse kowt . then doc pggey aku msuk

doc tanye aku .
saket ke ?
aku jwb .
yela . batok2 . n sgale simptom2 berkaitan .
abah sebok nk mencelah .
dye dari uitm lendu . esok nk hanta blk sane . tu yg check . wiso la jugak kan .

*sigh*
doc kate .
smbil melambak2kan ubt kat dpn aku .
pki mask kat umah . mkn ubt neyh sume . saye bg mc .
klu terok lagi . sok jan blk mlake lagi .
maka aku pown dpt mc .


aku harap2 aku takde pape . sbb aku nk blk mlake sok . klu tak cian faten . kunci loker sume pade aku . hahaha
and . fara terpakse la blk sndrik . kan ?

p/s . doakan aku sehat esok :D

dalam kebimbangan ,
theDibalukaduka

No comments: