Sunday, January 24, 2010

kehidupan di melaka

kembali ke kampus
kurang update
sibuk mungkin
tapi masih punya banyaaaakkk masa untuk games :D

bkn ape . tu je care aku kurgkan stress+membazir dwet kuwa jln2 cuci mate saje2
anddd
cinta pown men game same .
sedikit sbyk mgkin aku bole jadi lebih rapat nan dye
bwat quest same2 . up lvl same2 . heee :D
tapi aku neyh lampi sket klu game2 quest tang gitu
kene amek mase sehari ngadap nebwbie guide bru dpt paam game neyh =="

well .
assignments pown da mula melambak2
hooooo
dgn fashion , graphic , digital imaging , ath and tak lupe photojournalism .
masing2 da ade assignment dah .
geez . kene struggle gila
5basic lighting baru blaja pown aku cam masih blur2 . byk kene rujuk lagi
graphic aku terkial2 lagi nk edit2 neyh
digital imaging aku lak kene usaha banyak dgn illustrator yg aku tak minat =="
ath kene menghafal more n more
photojournalism pulak mengerah aku membaca suratkhabar utk maklumat terkini

so much detail to catch
kesian jugak kat perut asek ngadap megi je
tapi ikat perut sbb nk tanggung study . bole kan ?
otak pown da jem
tapi lebih bgus dari tak berfikir dan menyebabkan neuron otak ini putus . lagi rugi :)

k la
gtg
time to sleep
sudah lewat pown .
salam semua

p/s ; aiyark . kene bangun awal final check assignment last week nk submit :)

love him more ;
theDibaLukaDuka

No comments: