Saturday, January 2, 2010

my 1st n 2nd jan of 2010 :(

pttnye aku sibuk packing
tapi aku bz menyepahkan brg2
pttnye aku blk sabtu
tapi aku tanak blk sabtu
aku blk ahad

2nd jan birthday akram
well .
tak rancang nk celebrate .
tp tbe2 rafique menyuarakan rancangan hafiz lalu di invite bersame

and pade mlm sbelum tiba 2nd jan
aku kuwa g sedut dwet ptptn
da masuk . cam ta caye . tapi mmg da masuk . haha
then pegi transfer kat bank laen
then pegi beli belah sket nan sha
and pegi dinner nan mama

after that
dptla luangkan mase sket nan sha
sambil menunggu rafiqu dtg amek
lame menunggu .

kul11.40 camtu baru rafique sampai
lalu kami bergerak ke cimb bank transfer baki dwet aku
then ke 7E belikan tpp utk mama
then gerak ke umah faizal berkumpul di sana seketika
then gerak ke lumut
1st time sambut bdae akram . setelah bertaun2 lamenye . ahah

then . tak lame . sbb masing2 mcm hilg arah
ntah hape2 je
ketika akram bz bergayot . si hafiz dan yg laen2 amek kek
sempat tgkap gamba kek
tapi gamba2 laen ta tgkap . nk cepat
kek pown aku tak sempat rase . cam sedap . rugii :(

next time ae
erm
aku hrp nnt dpt sambut bdae sha same2 nan dye
Amin

sekarang aku tgh bz packing
sbb sok nk blk mlake
ftn junior blik aku kate bdk part1 yg baru masuk tu tanak tuka katil
aku terpakse hadapi sendrian esok nmpaknye
huhuhuhu
camne neyh ?
help anyone ?

No comments: