Friday, January 1, 2010

welcome 2010 :D

selamat datang tahun 2010
selamat tinggal tahun 2009

yg aku harapkan utk penutup 2009 tak tercapai
aku takpat jumpe dye da 2ari
even new year aku takpat nk smbut nan dye
apekan daye
and yg lagi menyedihkan
aku tggu dari kul10.30 nk tgk gerhana bulan
tapi takde pown
terang je bln dari kul10.30 tu
tipu lah
mama kate kul3
sha kate kul5
aku nk tgk smpai dpt tp abah blk kul2 tadik n dye suh aku msuk umah

ini hari akhir aku di sitiawan
lepastu blk melaka
mulekan chapter baru
SEMESTER 4
uhh kejap rasenye da sem 4

azam baru ?
masih azam lama
nk berjaya dlm idup
nk dekatkan lagi diri pada Allah
nk sambut anniversary yg ke 5 nan sha which means da 6taun kami kawan
and nk sambut kedatangan 2012 dengan dye klu bole

2009 aku smbut di bilik di kolej dw1103 , uitm lendu
2010 lak aku sambut sorang2 kat dpn umah . hahahah

ape2 pown
aku doakan
buat mama n abah n sha serta kuarge sha n teman2 semua
moga taun 2010 akan membawa lebih berkat
moga taun 2010 akan memberi lebih makna
moga taun 2010 akan menjadi satu tahun baru utk bangkit dari semua kesedihan , kesakitan , kesengsaraan
dan akhir sekali
kegembiraan dan kesihatan sepanjang tahun
Amin :)

No comments: