Saturday, May 21, 2011

21st May 2011 Happy birthday to ME!


bukan cupcake harijadi saya pun
but hey!

happy 21st birthday to ME!


heeee

ramai jugak yang sambut birthday hari sama dgn aku rupanya
classmate aku kat uitm, pete ramons
junior level masa duk kat hostel uitm, ryn azhar
cousin ex aku; anis
consider as adk sdara; syafiq
junior masa kat sekolah acs dulu; yaya
and oh lagi sorang
ex kawan aku si fye a.k.a tenten; adam

hahaha
saje je nak listkan

orang 1st wish aku
mestilah si dia
name?
panjang la name die.
nantilah

then customer2 mama dah bagi wish awal2
then kawan2 u
kawan2 sekolah
adk2 kakak2 abg2
wahh
macam pemes sgt je aku ni
padahal tak pun
ngeee :D

dah 21 kan?
taleh nak ngade sangat dah
taleh nak manje sangat dah
dan macam2 lagi
makin byk yang kena fikir ni
parah sungguh
tapelah
beginilah hidup kan?

i've been living in this world for 21 years
thanks to my mom
kalau ta sebab die jage aku dalam perut die untuk 9 bulan
takdela aku harini
Love you mom!


k la
happy birthday to me again
hahaha~
assalamualaikum all ;)




2 comments:

Eien Mohmad said...

yeahhh! happy birthday dear (:

DibaLukaDuka said...

heee. thanks faraaaa :)