Monday, May 30, 2011

29may 2011 diam membisu


ade ke orang yang suka merindu?
tade kan?
termasuklah aku
harini seharian die diam je
mungkin terlalu sakit
aku taperna rasa masuk besi kat kaki
tengok orang pernah lak
ta menyangka lak akan terjadi kat die

die kate inilah balasan die
sbb die dah byk lalai
dah byk lupe
samelah aku pun :(

msg aku satu pun ta rep
uhhuuu~
sabarkan ajelah
semalam die dah pesan
lek je
aku kagum die ni org yang menepati janji
walaupun lambat die msg aku. kul2pagi
tapi die tetap msg jugak
dan lepastu kami on the phone
sampai kul5.30 die ttdo
telefon belum letak lagi
heeee~

temankan die di telefon pun jadilah
i'm sorry i can't be there for you
i miss you sayang :(
tapi ni seharian dah diam
dah kuar hosp ke?
dah balik rumah ke?
ke die balik n9?
byk bermain dalam kepala aku
huuu
takpela na bwat camne kan?

okayla.
harap die msg lah esok
jadi
night all
assalamualaikum :)





No comments: