Saturday, May 28, 2011

27may 2011 shocking news!

tepat jam 11.30 aku dapat msg dari si dia

"ktorg kt mlke skang mirul jatuh time keje"

berhenti degupan jantung aku kejap
mane tak nye
seharian die diam semalam
and aku taleh tido pun
rupenye ni yang aku dapat
huuuuuu

terus aku call
and ex die angkat
gtau die odw nak g spital
mirul kat sana
okay, lega seketika
bad news - KAKI PATAH

hmmm
sorry sayang
i can't be there for you
around 1pm camtu die txt

"i kt hspital mlake ni i jtuh smlm...kaki i patah.. u lek je k"

tu la yang die suke ckp
"u lek je"
ape2 pun die suke ckp camtu kat aku
lek je lek je
aku serabut dgn assignment dulu
mase aku packing barang penuh satu kereta nak blk perak ni pun
dah serabut gila kepala sampai aku menjerit
pun die boleh gtau aku - "u lek je"
HAHAH
rasa nak marah pun ada
tapi betul jugak cakap die
watpe na serabutkan kepala?
thanks

being far from him
and jadi pulak gini
buat aku rase nak sangat blk melaka
jumpe dia
tapi apekan daya i can't
takpela
parents die ade sampai ahad ni
selebihnye
his ex ade jagekan die
inilah yang part menyedihkan
his ex yang jaga dia
not me
just hope
sekadar itu
membantu menjaga

berharap yang terbaik jela kan?
moga dia cepat sembuh
supaya dia tak perlu menghadap ex die lelame
huuuu :(

GET WELL SOON !



No comments: