Wednesday, June 1, 2011

31stmay 2011 another shocking news -_-"


yeap
dah 2hari kau hilang ye
tapi setiap kali die hilang membisu
aku jadi tak sedap hati
sbb walau sibuk camnepun
die akan pastikan die msg jugak aku

ternyata
again
another shocking news from him
kena bedah apendiks -_-"
lepas satu,
jadi lagi satu
besi kat kaki dah keluarkan
huuuuuu
now, tggu bekas surgery tu
and kaki die okay
mungkin akan masa sebulan
atau lebih
tapi tape
asalkan nanti die sembuh :)
Amin

and i'm glad
dapat je phone die terus contact aku
lega dapat cakap dgn die
3jam
fuuuuu
and macam yang lepas2
die masih boleh buat lawak
and nak jugak kenakan aku
okayla tu
aku lagi sanggup dnga die merepek
dari die cakap die rase sakit n ngilu


okaylah,
dah janji nak tidur
time to sleep
hee
night all
assalamualaikum

No comments: