Saturday, June 11, 2011

aku ingin

rama-rama
bermacam warna
dari ulat pastu hibernate lam kepompong
then jadi rama-rama
kekadang aku tingin nak jadi cam rama-rama
cantik, bole terbang bebas
mane-mane pun boleh pergi
macam best
memang best
alangkah seronoknye kalau aku bole g memane je
ade satu tempat je aku nak pegi sekarang
dimane ade die. disitu aku nak ade
nak dekat dgn die :(
*tapi da mmg kena berjauhan terima jela weh!*



lari sejauh yang boleh
aku da byk kali plan nak lari dr rumah ni
aku suke duk kat rumah ni
ape plak tak best
katil best, wifi ade, tv ade, mkn pun free
tapi yang jadi ta best sbb mcm duk lam penjara
ini taleh, itu taleh
ini takena. itu takena
normal lah kan duk dgn parents?
tapi biasalah hati kuat rebel la konon
sume jadi ta best
sampai sekarang masih rase nak lari lagi
*jom sayang! kite lari jejauh dari sini. nak?*



nak menangis lagi pun dah talarat
dah penat da na menangis
tggu mase airmata berdarah je neh
sampai tahap tu buta terus aku
bkn ape
nangis tu salah satu cara kurangkan stress
selain dari makan, mandi, tido, jalan-jalan
nangis tu kadang ade baiknye
tapi die dah pesan
jan menangis sbb die
tapi kalau nangis sbb rindu bole tak?
tak bole pun nak jugak nangis
*dah mmg saye ni degil dan ratu nangis. acane. huuu*



i miss you,
seriously i do
we might be far away from each other
but i kept my heart close to you
bak kata orang
jauh dimata dekat dihati :)
izinkan aku memiliki hatimu
seandainya aku bisa memiliki
i'm the happiest girl weh! ta tipu punye~
haih,
rase na nangis lagi
dah tamampu nak menitiskan airmate lagi
ni bukan lagi tahap sesak nafas
dah bole pejam mata dan ta bgn terus dah neh
*choy sesangat! nak pejam terus pun tggu jumpe die dulu. heee*



konklusi
dah nak 5a.m
mata belum pejam dan sdg menangis lagi
daim dah habis airmate belum kering lagi
harini ade job dan masih belum tidur lagi
pandang hp menanti tambah stress lagi
okaylah nak tidur nanti tulis lagi
woah, ryhmes. i loike. hahah -_-"



night
assalamualaikum



No comments: