Wednesday, June 8, 2011

predict the unpredictable


hidup ni sukar diramal
adakalanya datang gembira
adakalanya datang sedih

kita boleh meramal
tapi ape yang kite ramalkan tu ta semestinya jadi
dan apa yang kite ta ramalkan itu yang jadi

and recently
my life changes
alot
sangat banyak yang berubah
dan langsung ta aku ramalkan
inikan pulak nak jangka
*same jelah kan maksud? eee. bodo ni -_-*

kekadang tu it feels diff
sbb kalau dulu
aku bgn je tidur ade msg org wish morning kat aku
and tanye dah mandi ke dah makan ke itu ke ini ke
then before tido wish night kat aku
and kekadang tu borak-borak dulu sampai ttdo
dan bile aku sakit ke ape ke
ade tempat aku na ngadu
and now
hmm
kadang ade kadang tak
*hell yeah i miss those moments. hmm*

sekarang ni
my phone jarang berbunyi dah
kalau ade pun either fb/twitter
sangatlah harapan palsu gitu
kadang rase sedih
tapi entah kenapa aku mcm abaikan sedih tu
aku pun tatau kenape

sayang?
ape tu sayang yang sebenarnye?
sampai sekarang
aku rase macam aku dah rase sayang
tapi mungkin tak sebenarnye
sayang yang sebenar tu sayang yang hakiki
tak ke gitu?
sayang tu tak menyakiti dan menyakitkan
sayang tu sesuatu yang indah dan suci
sayang tu sesuatu yang patut dihargai
sayang tu sesuatu yang berharga
sayang boleh datang dan pergi sekelip mata
tapi ade juge sayang yang kekal selamanya

kan seronok kalau bgn tidur tgk ade msg dari die kat hp
nak tidur pun ade msg dari die wish kan night ke ape ke
sakit boleh mengadu kat die
ade mende happy boleh share dgn die
anytime je
bile rindu boleh call je anytime
i wish to
but i can't
all i can do is wait
and wait
*huuuu.. sedih yang amat tapi apekan daye. wuwuwu*

4bulan
yeap
4bulan terpaksa terusan gini
selagi aku masih disini
erm
aku akan terus bersabar
dan terus bersabar
walaupun hakikatnye
yes aku rase macam sangatlah kesorangan
haih
what to do
it's like
you know you have someone to hold on to
yet he's not there when you need him
yet you know he loves you
and you love him too
and that is the only thing that seems logic for the moment

it is hard to live like this
but it seems like i'm used to it
living like this
all i can do now is to be patient
i hope i can pull this thru
Amin :)

No comments: