Friday, June 10, 2011

9june 2011 oh hell

haaaa,
harineh aku tido kul8
kul9.30 pegi kedai mama
memang muke selenga habis
bak kata mama
macam orang dalam pantang
HA HA HA HA
*thanks mom! sampai ati cakap kakak camtu. hahah*
inilah rupa aku yang sangat selebet -_-"

sebelum masuk kedai mama
pegi isi minyak kete dulu
tu diaaaa.. mama tga fokus isi minyak sambil pandang mcd!

around 3pm camtu ade mc die
huuu
then i call him back
yeah,
okaylah dapat dgr suara en
hahah
hrp2 esok dpt dgr lagi
tak brape mgharap tapi boleh lahhhh

then tga edit gambar wedding tu
boleh aku tertidur sat kat table
bahahahahahah~
then blk jadi driver mama lagi
ho yeahhh~

haaaaaaa
esok kena pergi kedai mama lagi
wuwuwuuwuw
bole nangis
esok kena make sure bawak sweater
dan pakai suar yang tetebal sket
hukhuk


hey amirul hafiz,
dah jam 12 ni
dah 10hb dah
dah cukup 2 bulan weh
igt tak 2 bulan lepas?
hahah
funny aite ;)
pejam celik pejam celik 2bulan
wuuuu~
and saye akan terus bersabar sampai september
bahahahahahahah~
kenapa?
sbb entah
wake me up when september ends
will you?

okaylah
nak cuba tidur
kena bgn awal lagi
pergi kedai mama lagi
mlmni dan mlm2 esok ade org temankan aku tido
temanla sangat kan?
hahahahah
yang penting sekarang ni
zura da tido nyenyak kat sebelah ni ha
*okay, aku stress tgk die tido dgn nyenyak*

night
assalamualaikum


No comments: