Monday, June 13, 2011

12june 2011 potpets

ngeeee
kul11 baru aku keluar rumah
dah lambat sebenarnye tapi pegi sarapan dgn abah dulu
then baru pegi rumah pengantin

shoot punye shoot
sempat lahh aku mencelah
dari kul12.30 sanding sampai lah kul5 baru aku blah

ni la azwin yang aku mention semalam. satu skolah dulu :)

adk beradik pengantin perempuan ;)

flowergirl yang sangat comel, pandai pose~ heheh

ahah, inilah pengantin barunye. ngeeee~



sampai je kedai abah
aku tolong kejap
lepastu aku tido
badan aku dah menggigil
bangun je tido
badan aku still menggigil
tapak kaki aku still sejuk lagi sampai sekarang dari semalam
asal eh?

tengoklah muke aku ni yang baru bgn tido sangatlah selebet!

disebabkan aku sangat lapar
aku makan la apple hijau neh
seronok weh!



AF9

aku talayan sume nih~
tp rineh final
na tanak aku layan ajelah
sbb aku pening
tamampu na driveee~
huhuh
okay hazama menang
sekian :)



No comments: