Monday, June 27, 2011

26june 2011 nothing to do? naaahhhh~

harineh kengkonon na g kedai mama
tapi ta jadi na g kedai mama sbb ma kate letrik
soooo, stay la kat rumah aje dengan mama
eheeeeee~

pepagi da neman mama tgk maharajalawak
gelak ketawa dengan mama
hahahhha. best woahhh, bukan salu dapat gelak-gelak dgn die

harineh aku manage tgk cite playful kiss sampai ep10.
kawaaaiiiideessssss~
heheheh. rase cam tanak stop. na abiskan malam ni gak
tapi takut t penat lak. huuu~
sbb sok na g kl. blk hari je temankan orang
sumbangan ikhlas dari org b.inkan rm50 utk tiket pergi balik aku
thanks yaw p.abg. uhhuuu~

ohhhh ha ni! seung jun oppaaaa. hahah!


oh oh,
harineh i did my laundry again
tapi rineh turn utk aku punye sweater and cardi.
so rineh aku melipat baju2 yang aku cuci semalam
memang macam tade kije sbb bongkar balik whole almari

banyak la jugak kann. oh, aku belum sort ikut warna. ngee~

oh, aku terperasan tadi. rase pedih je. okay, sakit -_-"


No comments: