Thursday, June 23, 2011

22june 2011 sleepy head


semalam,
aku bercadang nak tido awal
ouh well memang aku tido awal
kul9 lebih aku da tido
tapi lepastu aku terjaga balik
damnnnnnnn -.-"

then apa lagi
since kerja dah siap
mengadap fb and twitter jelah kan
ngehngeh

ptg aku na pegi amek gambar
tau-tau blum siap lagi
org tu kata esok baru siap
dan kebetulan k.yana a.k.a customer aku tu msuk spital
die pun gtau suh simpan je dlu gambar tu
sampai die kuar spital t baru die amek
so, its okay. get well soon akak!

a whole day aku survive tanpa credit
aku tak tpp pun
bkn tamau tpp. takpat tpp
system down!
bahahahaha~

sampailah at the end he txted me
aku cam surprise
sgtlah terkejut
die txt aku
heeeee
berbunga-bunga hati kejap
eheeee~


mase aku na kuar aku gtau ah die
then die rply
suh aku jage diri elok-elok sptmane aku jage die
heheh. i will :)
tapi bile mase aku jage die tah. mase die sakit pun bkn aku jage die
just assume yang he knew that i'll take a good care of him if i'm there
bukankah da memang sifat natural manusia begitu?
menjaga orang yang disayangi dengan sepenuh hati dan kasih sayang
eceh ecehhh. aku memang sayang die. die sayang aku ke? -_-" perasan lebih aku ni

tadi pun kul11lebih aku da tido
sangatlah mengantuk
then terjaga sbb dpt pggilan dari die
and now i can't sleep
aigooooo~
takpelah mari cuba tidur okay

mohd amirul hafiz,
masa itu ada kalanya terasa begitu pantas
tapi buat kamu sekarang masa terasa seperti sgt lambat kan?
isilah ruang kekosongan kamu itu semahunya
tolonglah bangkit dari segala duka
hidup ada suka dan ada duka ada masa kita harus belajar untuk melepaskan cinta
jika cinta itu memang milik kita,
akhirnya pasti akan kembali


No comments: