Tuesday, June 21, 2011

ruang

mencari pemandangan yang indah lagi menenangkan


dari hari ke hari
setiap isi perbualan semakin ceria
atau kamu sengaja berpura-pura gembira?
aku harap kamu benar-benar gembira
aku suka jika kamu gembira
kegembiraan kamu kegembiraan aku juga
melihat kamu gembira walau dari jauh
sudah cukup buat aku
asalkan aku tau kamu gembira

aku berharap kamu akan terus gembira
aku berharap kamu akan lupakan segala kesedihan
aku berharap kamu akan lupakan segala memori yang menyakitkan
aku berharap kamu akan bangkit semula
buang yang keruh, ambil yang jernih. okay?

kamu jagalah diri elok-elok
jan tambahkan lagi sakit kamu tu
kamu masih punya banyak urusan yang belum selesai
aku tau aku tak berhak masuk campur urusan kamu
aku sekadar mengingatkan
aku tamau nanti kamu menyesal lagi
cukuplah yang sudah lalu tu
kamu masih punya masa untuk berubah
dimana ada kemahuan disitu ada jalannya
ingat tu :)



mohd amirul hafiz,
ada masa kegembiraan itu hadir
bukan sekadar memberi kegembiraan
bak kata kamu tak semua yang kita nak tu kita dapat
hargailah kegembiraan itu selagi masih ada




No comments: