Sunday, June 26, 2011

love or hate? lets forgive and forget :)



camne orang boleh sayang dan benci dalam satu mase yang same?
cube bayangkan?
sakitnye sayang tapi dalam hati ade benci
tak bermakna cinta itu harus dibenci
tapi tak jugak bermakna kerana benci itu jadinya cinta
sbb orang suke kate jan benci bbyk nanti jadi sayang
pelik kan?
ade orang yang makin die benci makin die sayang
and ade pulak yang makin die sayang makin lame makin benci
sooooo?
terpulanglah nak sayang or membenci
tapi lebih baik jan membenci
nanti rase ta tenang weh :)



bile dah sayang
sayang yang teramat
tapi bile da hilang sayang
ade yang membenci teramat sangat
bagi aku, dah 3x aku ditinggalkan
dan berkali-kali aku rase macam nak membenci
tapi taperna lagi berjaya
sebab aku rasa bile kite membenci
nanti hati pun jadi ta tenang
rase na marah je
the best thing is to forgive
and to forget
tak semua boleh dilupakan
sejujurnya aku ta perna melupakan
sume aku simpan buat jadi kenangan
dan pengajaran dengan harapan dpt mematangkan aku
mudah-mudahan begitu :)




and to you,
yeah you
you know who
itupun kalau tau la
kalau tatau pun tapelah :)
betul ke yang awak katekan sume tu?
betul ke?
betul yang sebetul-betulnye ke?
entah nape saye tanye gini
sangat merepek
tapi, saye cume na tau betul ke?
tu je :)
i'm falling even deeper
i'm scared that i'll fall harder
catch me please :(

No comments: