Friday, June 24, 2011

23june 2011 neem tablet?

semalam mama belikan aku ubat
name die bitreen
tapi aku check kat google mention as neem tablet
aku pun tatau nape
mama cakap untuk cuci darah aku
sbb recently badan aku naik ruam
sangat teruk
selalu dah jadi camni, bile aku blk perak je badan naik ruam
panas sangat ke cuaca sini?
hmmm :/
inilah ubat tu ha, eeee tasedap!



then, rineh igt na g pasar khamis
da lame ta jejak kaki kat situ
rindu na makan kebab
before kuar g kije mama tanye ade duit tak
aku ckp je ade, padahal tade. hmmm
aku mls na mtk duit dgn die
aku tau die pun tga financial prob jugak sekarang :(

then ptg pegi amek gamba yang da cuci.
da siap dah
belum masuk album lagi ni
aku macam malas lak
ha ha ha
well, kejap lagi aku buat lah
sambil-sambil taleh tido ni kan
esok baru aku upload gambar :)

tapi aku baru perasan
sejak aku rajin makan ubat ni
malam je cepat je aku ngantuk
tapi kat ubat tu tade tulis amaran ngantuk ke ape ke
sheeeshhh. tapi macam biase ah. kul12,kul1 t aku terjaga
macam sekarang ni lah :(
lepastu kang mula lah kul8 baru dapat tido blk kejap
lepastu da bgn da. huuuu~




No comments: