Saturday, June 18, 2011

18june 2011 fall


bangun je dari tidur aku rasa macam aku baru lepas jatuh
jatuh dari satu tempat yang tinggi
dan terus jatuh tapi tak jejak ke tanah
dan terus terapung
di awangan
lepas ape yang die gtau kat aku
yup, aku rase macam yang aku kate tadi lah
terus jatuh dan jatuh dan jatuh
dan jatuh lagi
haih



ambil hati
ada hati
makan hati
jatuh hati
besar hati
busuk hati
buta hati
iri hati
hati batu
tawar hati

banyak peribahasa guna perkataan hati
semua ada maksud yang lain-lain
tapi camne pulak dengan
mata hati dan main hati?
dan juge hati-hati
ye aku tau tade kaitan
tapi,
sekarang aku teramatlah makan hati
bercampur dengan iri hati
sebab aku dah jatuh hati
tapi sekarang terasa seperti tawar hati
berguna jugak simpulan bahasa tu semua
tatau maksud pergi google :)



topeng,
setan bertopengkan manusia
atau
manusia bertopengkan setan?
pilih saja mana-mana
dua-dua pun aku tamau

yang aku tau sekarang
bertopengkan senyuman disebalik kesedihan


night,
assalamualaikum




No comments: