Tuesday, June 14, 2011

13june 2011 makan makan makan ;)

aktiviti utama harineh
MAKAN
sape ta suke kan?
mama blk dalam kul7
then cecepat masak sume
tadela masak byk pun
tajadi buat bbq
uhuuu~

menu fer today,
CAKE! mestilah kan? heee
mihum singapore *aku pun tatau nape mesti singapore -_-"*
ayam bbq goreng
sosej
spicy wedges *bkn wedges yang kasut tu. hahah*
tembikai sbg pencuci mulut
dan air bandungsoda. bestttt!

makan makan makan
manelah tak sendat perut aku ni ha
ha ha ha

nampak scary en? ni ayam bbq goreng~

sosej and wedges. hee

ni le mihun singapore. ape yang singapore tah?

dad's 46th birthday cake

bandungsoda. ehee

muke penat!

da na mule da~

blum siap pasang da na tiup

nampak sgt excitednye ha

excited sgt bpk aku ni

finally dapat gak tiup. heheh~

masuk air abah aku neh~

seronoknyeeee~

happy! happy! happy!

comel je kan mama nan abah neh :D

byk en makanan. huuuu~

tgk abah buat muke "saye menang moto"

manje la sgt kan?

happy happy happy~

harap boleh happy selalu gini :)

bajet kan aku!

lilin birthday abah

ni lah zura. hikhik~

dah habis makan sepahhhh~

bergaduh sape lagi tinggi. hakhak :P


okaylah aku sgt penat!
aku na tido
esok aku ade byk kije lagi nak buat ha


night all
assalamualaikum


2 comments:

Kc Kasedah said...

huwaaaaa sedapnye makanannnnn!

DibaLukaDuka said...

rugi woahhh. ngehngeh