Thursday, June 9, 2011

8june 2011 panggilan itu

"telefon, telefon berbunyi"
*ala-ala wonderpet gitu. hahah*

dalam rancangan aku
nak ke melaka
mungkin dalam hujung bulan ni
nak pulangkan cucuk sanggul p.ngah
and amek work dgn lec
uhhuuuu

and oh,
sedang aku masak utk dinner
gas pulak habis
perrrrfect!
tggu mama blk then tuka gas bru sambung masak
huuuu~
lps dinner gerak g kedai abah
mcm bese jadi driver mama la en
esok kena ikut mama pegi kedai die
tapelah duk rumah aje pun bosan gak
*terasa mcm na ajak mama karaoke lak. ngehngeh*

then tadi mcm kebosanan sangat
padahal byk je kerja aku kena buat ni
blum siap lagi d.i gamba wedding lepas
ni ade lagi 11,12hb neh another wedding
excited lak tgk orang beriya usha magazine
terberangan la jugak kejap tadi
*ade ke orang nak meminang aku ni? HA HA HA*

tadi tgkap gamba neh
setengah dari koleksi bear dan soft toy aku
dan masih lagi dalam usaha utk menambah lagi
*lantak la orang nak kate ape pun. bluek!*
ini koleksi pemberian muhammad shakirin bin ismail dr 2006-2011
orang yang perna hadir gembirakan aku dari 2005-2010
agak lame la kan? haha. nextttttt!
okay, dari kiri a'ein, sharkoy, shasha, shark'ein dan domo tu domosha kot
*perluke gtau sume ni? mcm tak je. tapi takpela. tanda terima kasih atas pemberian beliau sepanjang menempuh sukaduka sesame tuh. fuuu~*


dan yang seterusnye ni pemberian dari kawan-kawan sempena birthday
dan juge dari kakak-kakak angk
at aku
dan juge dari mama
and ade yang beli sendir
i :)
*oh tak jugak sbb mama yang punye duit byrkan. hahah*

mcm budak-budak kan?
so what? suke hati aku lah kan
teheeee
dan ade byk lagi -_-"
mls na tgkap satu2 nnt terserlah sgt childishnye aku neh
ade satu paling besar
esok lah aku upload
ngehngeh


night
assalamualaikum

No comments: