Saturday, June 11, 2011

10june 2011 stress

been waiting the whole day
yeap~
harineh konon na g kedai mama
tapi ma bg stay kat rumah
sooooo
kat rumah ajelah aku
menanti hp aku berbunyi
menanti panggilan dari die
ataupun sms. tapi tade
i wonder what happened to him -_-"
*cakapla hp kamu "hilang" lagi. aigooooo~*



yeap
saye mengaku
memang sangat sakit
tapi apekan daye
marilah bersabar okay
ini dikira sebagai pengorbanan ke?
ape yang aku korbankan ni?
airmata?
kekadang melayan emo diri neh
tingin je na buat kerja gila
tapi dah janji dgn org
so taleh gile sgt
haihhhhhhhhh
*tolonglah weh aku da stress sgt duk kat rumah ni!*



daim and moreee daim dan mameee peneman yang setia

bile dah tade kerja ginilah jadinye
bahahahahah
bukan ape
tadi sesambil tgk maharajalawak kat youtube
mulut rase na ngunyah en
dalam peti ade daim
ape lagiiiiiiii. ngaappp le daim tuh
and ade lagi sebgkus mamee tu pun bedal ajelah
makan dan makan dan makan lagi
wadehelllll -_-"

konklusi
makan cara paling best lepaskan stress
tapi taleh berak lepastu stress balik
nak hilangkan blk tgk maharajalawak kat youtube
tapi bile lawak bosan jadi stress balik
akhirnye amek hp check inbox gelak-gelak baca msg die
lepastu jadi superduperstress sbb tade berita dari die harini
and the cycle seems like never gonna stop
sampai bile aku nak stress nih?
haihhhhhh






No comments: