Sunday, June 26, 2011

25june 2011 sleeeeeepyyyyyyy

semalam tak update
mane taknye
kul1 aku da tumbang
tak tingat na update
orang call aku kul3 kot
lepastu aku bole dengan nyenyaknye sambung tido
lepastu die call lagi kul7 lepastu aku bole tido lagi
sampai la kul10 baru aku bgn
ha ha ha ha
dengan lampu bilik tak tutup
memang hebat aku kali ni
entah nape
aku tgk final maharajalawak kat youtube pun tade gelak
lagi ngantuk jadinye ade
terus aku off lappy dan zzzz

semalam aku laundry baju kaler itam
harineh aku teruskan laundry baju kurung sume
nampak sangat macam aku da tade kije kan?
pegi cuci sume baju dalam almari aku?
hahah

then masak untuk dinner
rineh aku goreng ikan, udang goreng kunyit, sup sayur bayam dan buat sambal belacan sikit
dapat makan ikan goreng dgn cicah kicap asam. fuuu~ seronok :D

gambar pun blur :P ade aku kisah? janji da selamat masuk perut dan kenyang. heheh

then pegi kedai abah
duduk kat kedai die
aku tatau na buat ape
customer pun ta ramai
aku pun ape lagi
bermain la kejap en
conteng-conteng kat kuku aku
hahah
ape jadi?
ha ni la jadinye

conteng sikit je. heee :)


harineh ade orang tu busy
alah, hari biase pun die busy jugak
entah bile die tak busy aku pun tatau
haaaa, ade. bile die tidur
baru la hilang busy die tu :)
betul tak awak?
takpe, saye tau saye memang pandai
*aku memang suke puji diri sendiri. da tade orang nak pujikan :) *




No comments: