Monday, June 20, 2011

4 in the morning

sudah jam 4 pagi
aku belum tidur
yeah, masih sibuk menyiapkan album ni
berusaha dan berusaha
belakang memang superdupersakit! huuu~




sempat on the phone dengan die
sekejap tu takla sekejap
lame la jugak
this time, he sounds happier
glad to hear he laugh
bercerita lawak-lawak bodoh maharajalawak
tergelak la jugak aku pepagi buta ni
sambil nyiapkan kije aku ni
mulanya macam da penat na give up
tapi ayat secara ta langsung die tu
macam menaikkan kembali semangat aku na siapkan kije
eheheheheh
cakap punye cakap sampai die ttdo
macam biasalah kan. eheee
esok die ade kelas lagi. sian die



dalam bergelak ketawa
die cakap die sakit
hmm, ni yang aku ta suke
aku ta suke orang sakit
terutamanya orang yang aku sayang
baik mama, abah, kawan-kawan aku juge
awak awak, makan ubat ye
awak taleh sakit-sakit sekarang
da cukup lama dah awak terlentang kat spital ritu
ni awak da nak final. jaga diri elok-elok tau ;)



again and again and again
falling in love is easy
falling out of love is hard to deal with
baru-baru ni aku buat satu kuiz
kuiz ni suke-suke je
but somehow result kuiz ni
buat aku rase macam
erm okay

"Your score is 30. Whether or not you are falling out of love is hard to tell. While your feelings are mixed up you still seem to have hope that the love is there. Wait it out a bit - time heals all wounds and answers all questions"

sooo,
mari tunggu
dan teruskan tunggu
time heals all wounds eh?
we'll see :)
ape pun
eh awak
lalalala~



No comments: