Friday, June 17, 2011

17june 2011 sakit :(

harini
sakit sesangat
sakit belakang
dan demam
niarap, duduk lame sangat

bak kata die bebel kat aku,

tula
tido entah kemana
makan entah kemana
la la la la la~
*whoops jan marah*

okay,
sekarang kepala pulak pening
perfeeeeect!!!!

ha,
tadi g kedai abah
kejap je tolong-tolong sikit
ye, aku update awal rineh

saksikanlah
hahah
merepek

muke orang sakit? ye, aku tau aku gemuk. huuu~

ditemani mameee~

ni jela kije aku, masukkan reload credit :P

oh, abah bawak balik kuih koci dari mane tah



buat mohd amirul hafiz
be strong
pergilah kemana kamu mahu
tapi ingat ni
jauh mana pun kamu pergi
masalah takkan pergi tinggalkan kamu
so, deal with it
chill ja
akan ada satu hari nanti masalah pasti selesai
insyaAllah
kan saye da cakap, dimana ada kemahuan disitu ada jalan
right?



k la,
sekian
night
assalamualaikum





No comments: