Monday, June 20, 2011

20june 2011 Ipoh :)

muke tido dapat tido sejam je -_-"

aku sempat tidur sejam rineh
aku tido kul8pagi
then kul9 abah kejut
ajak aku g ipoh
dengan mata yang masih berat
aku gagahkan diri g mandi
dalam kete ingat nak tido
tapi abah ajak sembang
layankan aje sampai ke ipoh
huuuuu~


sampai je ipoh
terus anta baby aku pegi servis
dah okay dah baby ni ha
bukan ape gripnye tu je tertanggal
tapi tadi buat bodo-bodo je
len kali baru servis bbtul

see, da melekat da. ha ha ha


lepastu pergi parade
jumpe cik @thisisfayfay
hahah. tenten lah :p
rindu na lelepak dgn die
dapat borak kejap pun jadilah
sebab lepastu rushing lak pegi neman abah
pegi beli barang untuk kedai die
then settle sume
sempat lagi makan kat nasi kandar pelita kat tesco nun
dan pulanggggg~

inilah @thisisfayfay. rindulah cik tenten. huu~

mari ke tesco. hahah. macam kat sitiawan ni tade je kan -_-"



lawatan ke ipoh kali ni sangat memenatkan
serious sangat penat
sebab mental aku seperti diseksa!
teringat lak mase aku berjalan kat ipoh dgn die
sape? oh ex yang aku sgtlah sayang
sampai lec aku kata aku meroyan putus cinta
meroyan ke? mane ade. hmmm


huuu,
editing ade lagi 10 m/s
ini memang boleh buat aku meroyan
marilah sambung buat kerja


No comments: