Saturday, June 11, 2011

11june 2011

hari ini hari yang kabut
sumpah sangat kelam kabut
sangat tak best!
dan sekarang bdn aku sakit!
penat weh~
hmmm

aku tido pun dah kul6
bgn kul8
nak tgk muke bgn tido?
hahahahhaha
muke selebet!
then around 8 my dad gegar pintu
aku igtkan kenape
my mom sakit!
hmmm, terus aku jadi speechless
mama dah lame ta sakit teruk gitu
die kena tahan kat wad siap masuk air lagi
tapi die tanak stay nak jugak blk rumah
blk je rumah muntah aje :(
aku ta sampai ati tgk mama gitu
rase sedih sgt



okay, muke tak sudahhh. hahaha. aku tau!

kul1.45 aku bergegas g uma pengantin
ecehh. gegas la sangat
kabut kut, siap sesat lagi!
sesampai rumah tu, pengantin ape pun tak siap
m.up pun blum. m.andam blum sampai
wadehelllll? -_-"
selamatla dapat tunda kul3 acara akad nikah
and oh, aku lupe bawak selendang
nikahnye dalam masjid
so terpakse la pinjam selendang orang
eeeeeee, ntah ape-ape kanoh ye, cermin sgt comot. haihhh


settle je trus blah g kedai abah
then bwk ma g urut
ade satu ayat buat aku na nangis :(
mama ckp kat nenek tu
"ini baru cucuk satu dah sakit, kesian anak ana dulu sampai 18jarum kena cucuk, dah la kecik lagi mase tu"
haihhhh, itupun mama igt.
tape ma, da lepas lame dah
tu kan mase skolah rendah dulu
sekarang kakak da kuat dah!
dah tak sakit sangat mcm dulu :)

sempat lagi aku bergurau dgn mama sbb die sakit. saje na die gelak sbenarnye :(


haaaa,
ini ade seko kucing
da lame da duk kat kedai abah aku
aku dgn mama pggil die oren
oren ni kacak bergaya tau!
pandai posing.
macam billy aku
haih. rindu billy. billy dah hilang lame dah
meh tgk gaya si oren ni yang hensem lagi kacak.
hahah

die temankan mama :)

aku kacau die tido. trus bgn. hahah

pastu die sambung tido. hampeh!

kan, comel kan oren ni. heee

sombong pun ade. hahah

kerusi ni utk customer, oren lak conquer. hahah

weh, aku yang penat oren tido nyenyak. tak adil!

konklusi untuk harini
plan g kenduri kat lambor kanan dgn mama tak jadi sbb mama sakit
plan jadi kucar kacir kepala kusut pk mama. uhhuu~
kerja tak ikhlas sbb na blk cepat -_-"
dapat icecream mama blanje, and mama bg 2hengget tambah duit tpp maxis. aku ade sengget je. hahaha. pokai weh!
badan sangat penat! tapi blk dapat mandi limau. siok weh!
aku harap esok mama da baik. get well soon mama
oh ye, senin harijadi abah! hadiah tade. damnnnn~
last but not least,
aku nak tido!
ngehngeh

night
assalamualaikum








No comments: