Thursday, June 16, 2011

15june 2011 kerang!

aku skip update blog semalam
too busy
and damn tired
tido pun awal
heheh

okay,
today
still busy jugak lagi haa
tapi settle je buat kerja sume
dah kehulu kehilir beli barang bagai
balik je rumah aku makan
seronok weh!
sbb ape?
sbb da seminggu lebih aku ngidam na makan kerang!
finally dapat jugak kerang!

kerang kerang oh kerang

seronok dapat makan kerang cicah dgn kicap. best woo~



and oh,
atas katil masih berserabut
belum buang lagi paper-paper yang last kerja aku buat
nanti bakal bertimbun lebih banyak paper atas katil ni ha

semak kan?

ye, aku tau memang semak -_-"



kebetulan terjumpa gambar lama
tingin lak na makan skrem pepagi buta ni kan

sedapnye ni kalau dapat ni. huuu~

eeee,
apesal kepala aku berdenyut yang amat ni?
sangatlah sakit
dahla
nak tido
night all
assalamualaikum


2 comments:

Kc Kasedah said...

kerang cicah ngn sos cili :) perghhhh terbaeksss!

DibaLukaDuka said...

heheh. memang seronok kak! ngeee