Thursday, June 23, 2011

wishlist #2

semalam aku nak ipad2
haaaaaaa
harineh aku nak share yang ni pulak
smartphones! yeee. telefon bimbit bijak? hahah


pada mulanya aku kenan gile dgn htc hd 7 ni. tapi harga die. fuuu~



then usha punye usha. serempak ni
samsung galaxy ace. tak pun yang mini sebelah kanan tu
comel jugak. harga. 70% lagi murah dari htc hd 7. function? lebih kurang. hmm




then baru ni aku ternampak review meego ni
macam comel
harga tatau
huuuu~



berangan jela aku ni
dan terus berangan
tak salah kan?
heee~

4 comments:

Keol Ichijo said...

berangan je ko nieh..g ar cari duit beli

DibaLukaDuka said...

Bukan selalu na berangan. Ngeeee. Alahhh, aku memang kerja. Tapi kerja amal je tolong2 ma n abah aku. Mane dapat gaji weh. Kire cukup bgus da dpt tmpt tggal free, wifi free, bil air bil api tayah byr, makan pun free.

New Phone Price 2011 said...

mantap sob, jadi pengen beli niehh

New Phone Price 2011 said...

keren tuh,,,, jadi pengen beli !!