Wednesday, November 18, 2009

happy anniversary syg ku ;) 15th November

[ oh . after i checked my draft . i havent post this one . tapi takpela . post je . lmbt sket pown takpe ]


i've been waited for few hours already .


but still no sign of him . i really hope that he'll call me somehow .

and wish me " happy aniversary syg "

tapi . i knew . he'll nvr show up .

in silence he left me . tak bgtaw pown hp kene amek . tho he told me before hp dye mgkin kene amek . sokay lah . i'll just keep on waiting . kan ?

today is my last day in melaka . after exam aku da bole blah dr tmpt neyh .

tp . for me . its like . kuar kandang rimau . masuk mulut buaye . btul ke peribahasa aku neyh ?


HAHA . life's just a journey . travel to the future . leave the past behind . they said .


aaaa . . takpela . btul jugak . takla teruk mane duk umah

cume perlu mengadap my parents . yg tak brape nk parents da ;(



p/s ; syg . b tggu neyh wish . mane syg neyh . japg b nk exam dah . da 3hari tak msg . rindu . saket ati pown ade jugak . haha . happy anniveresary again syg ;)



kerinduan;
theDibaLukaDuka

No comments: