Friday, November 27, 2009

kekecewaan bertandang lagi :(

well . as he said . he's coming back this week .

kan sudah cancel . yelah . parents blk kg sane .

and ohh . . sudah aku plan nk pegi jumpe dye kat kk .

and aku dgn penuh semangatnye memasak . dye ckp windu nk mkn masakan aku .

tp . tbe2 dye smpaikan lagi satu berite yg kurang sonok aku dnga .

dye kate . family sume pegi penang . blk ntah bile .

dlm ati aku . cume tuhan yg taw .

ssh btul . byk btul dugaan nk jumpe dye .

sudahla byk soalan yg ingin aku tanyekan kat dye . byk sgt . sms je abis kdit topup blk pown ta ckup lagik . byk sgt soalan aku neyh . HAHA

takpelah . andai kate aku gerak lambt sket ke kuantan . mgkin ade jodoh jumpelah kami :)

insyaAllah .

btw , syg kate tidolah b . sha ta suke b berjage . nnt sakit .
well . mgkin sikap paranoia menguasai diri skrg .
i must stay awake . i must ! b nk kol sha . dnga sore sha . b takut ta pat dnga sore sha da
b takut nk tido . takut nnt b ta manun dah .
T^T

p/s : sudah pown b agak akan jadik mcmneyh punye . takpela syg . terime jelah :)

given up ,
theDibaLukaDuka

No comments: