Tuesday, December 1, 2009

12:08AM

" Pak cin din~makcik ana...bole x sye amek nur adibah jd tunang sye..?6thn lg sye mntk die jd istri sye lak..bole?bolela.kalo xbole,bole kn jugak. p/s:ini adalah msg yg sudah diset masenye utk dhntr.so sbrg msg yg dhntr kmbali ttp tidak dbls mtk maaf sbb sha da tdo.thx.lebiu babyku nur adibah.:-*muahx!daa "

itulah sms yg aku terima kul12.08 . 1december .
aku dah pown nyenyak tidur dek kepanasan takde letrik since 10.30pm .
kami ade masalah sket . and kami gado . and gado n gado lagi .
bile da settle . muncul plak issue laen . aiyark . saketnye hati .
at the end . baek kembali . always lidat aeh . sometimes i tink i shud just give up and let him go .
tp . most of the time my heart says . hey bodo . dont let him go . u cant get him . others also kenot la ngokkkk !
keji ke aku berfikiran camtu ?
erm . takpelah . suke hati aku lah nk pk camne pown kan .
fikiran aku . bkn korang :D sorry :)
ha . cont blk . da terkesimpang da tujuan sebenar tajuk today .

haa . . by the time aku dpt msg neyh . tbe2 letrik ade .
tp soon as aku abeh bace msg tu .
letrik takde blk .
adekah itu satu petande ?
aiyark . merepek btul .
tp aku tertanye2 . sudahke dye tanye kat mama sendrik ?
well . recently dye dah berani call mama .
and text her . cakap nk date nan aku hari2 =="
erm . cerita cinta aku dgn dye mcm da terlalu byk episod .
is he the one for me .

is HE ?

p/s : b hrp ape yg sha katekan itu btul . tp sbenarnye dye anta kt aku je . i dare him anta kt mama . haha . antalah klu btul mean it .

gundah gulana;
theDibaLukaDuka



No comments: