Thursday, December 10, 2009

10th december

early in the morning seperti biase aku text dye
wish gudluck utk exam dye
tggu punye tggu
ade msg masuk . yesyes . dlm ati punye excited
tp rupe2nye msg dari kwn dye nk mtk tlg :(
aku da agak . lame btul tak blk2 lagi . paper aku pown pling lame 3jam je .

so i decided
takpela
bia aku je yg text dye
and he replied
from his msgs
i knew
ade something yg ta kene
moody semacam
mybeee
dye terlalu tertekan tak pat jwb paper kott
so aku biarkan jela dye

then .
around 10pm kot
i called him sbb dye text kate da blk
ssh taw nk kol dye
msg pown ssh
line celcom sane sgtlah teruk
tapi . rupenye dye tak blk lagi
atas moto
bunyi angin sgtlah kuat dari suare dye
i barely hear his voice
tapi
dye kate dye odw nk jumpe k.ekin
bncg psl sijil ape tah
i cant hear him
i asked him to repeat
then
tbe2 dye mule mara2

dye kate dye moody psl dye takpat pegi wedding uncle dye
kene pegi camp ape tah till ahad
he planned everything dah katenye
and sgt kecewa tak dpt pergi
then i told him nk bwat camne
its not like he have the choice sbb camp tu wajib
tp gangguan angin tu btul2 mmbataskan utk aku dnga ape dye ckp .
takpelah okay la
tapi aku dengar
dye ckp aku tak paam dye

then i said takpela go ahead siapkan urusan dye
i'll be just fine
nnt je text dye kate
then he text me
sume yg dye bwat jadi serba salah je sume jadi tak kene
mase ckp tadi pown dye ade kate dye tertekan during his final neyh
aku lagi serang dye

aku jugak yg salah kan
dye masih tak faham nmpaknye
takpelah sayang
its okay
aku paam kamu sebenarnye
cume kamu yg tak paam aku
orang laen bole nampak ape yg aku rase
org laen plak yg beriya bgtaw aku ape yg aku ptt rase
aku tak ptt amek ringan masalah kite
tp aku gtawu dowg
takpe . its okay

aku tertekan jugak syg
result aku kuwa arineyh
tp aku takpat nk bgtaw kamu betape tertekannye aku
smpai aku kene buat2 salah anta msg kt kamu
nk bg kamu taw aku tgh stress jugak
tp takde pown aku nk mara2 kt kamu
xde pown aku nk moody2 dgn kamu
bole aku kire brape kali aku moody dgn kamu bile aku takpat ape yg aku nk
utk personal pleasure aku tak pernah moody dgn kamu
aku takpat baju yg aku nak aku takde moody2 dgn kamu
aku takpat jln2 according to plan yg aku rancang utk aku n family aku takde pown aku moody2 dgn kamu
tiap kali aku moody dgn kamu pown sbb mndenye berkaitan dgn kamu je baru aku moody2
tapi kamu ?
aku sakit aku penat tak perna aku moody dgn kamu
kecuali tem pms tu mmgla ade kan
kamu plak sayang?
takpe
aku terime
aku paam
cara kamu laen
kite tak same kan

esok aku pergi kuantan . 3hari smpai ahad
kamu ade kem keusahawanan 3hari jugak
so . i assume u'll be busy
i'll be busy too
jadi aku rase
ini mase terbaek
utk kite pk blk keadaan kite skrg
bkn niat aku nk jauhkan diri dari kamu
tp honestly
aku juge perlukan masa utk tenangkan diri aku
bkn kamu je
bkn k.ekin je yg runsing
bile aku terngiang2 dgn reaksi dye . kate2 dye haritu
buat aku lagi runsing dari dye
sejujurnya aku terangkan kat cni
aku lagi runsing
kata2 kamu . kata2 k.ekin
perbuatan kamu cara kamu melayan aku
dan reaksi k.ekin
bile aku fikir kembali .
klu org laen dngar pown dowg akn rase ape aku rase
mgkin kamu berdua tak nampak
sekali lagi
its okay sayang

k la
ini entry last before aku update lagi
aku akan gunekan mase kt kuantan dgn sebaiknye
utk fikirkan sewaras yg boleh
nnt pulang dari kuantan aku update lagi
salam semua :)

away .
theDibaLukaDuka

No comments: