Wednesday, December 9, 2009

Oh 8th december

aku da bwat satu keputusan
aku pegi jumpe dye n k.ekin tu disane
bukan niat aku pown nk carik gado ke nk maki ke ape ke
nk jumpe je
tapi sume da slh paam igt aku nk carik gado dgn dye

tp
andai kate tak salah . takde pape
nape dye takut nk kuwa jumpe aku
bknnye aku taleh suh dowg pegi dari situ
dowg stay dpn uma tu pown sbb incase jadi pape kt aku dowg ade kat situ
manela taw aku pengsan ke kan

yg bwat aku lagi bertambah sedih
jauh perjalanan nk pegi k.kgsar jumpe dye
dye mara aku plak
sbb aku ta gtaw dye aku nk g sane
and dye mara sbb aku bwk bdk laki msuk kwsn perempuan
nnt papehal dye yg kene
salah ke aku ?
bkn aku g sane nk serang sesape
aku nk jumpe je . tu je
and dye igt aku blah trus after jumpe k.ekin .
tak jumpe dye
dye kate dye kecewa sbb dye pk aku g sane smate2 nk jumpe k.ekin n buat hal . bkn nk jumpe dye

astaga
tak terlintas aku nk buat pape hal pown
dye besarkan sgt psl yg laki taleh msuk kwsan tu
dowg bole je pegi dari situ
point is . kenape dye nk takut plak
knape k.ekin nk takut
sha plak defense k.ekin
she's more important to you eh sayang ?
sha takut b lukekan hati dye . hati b camne ?

and
knape k.ekin nk melenting lak bile b kol dye bgik ckp dgn sha ?
dye terase hati ke ?
kenape ?
sbb b dgn sha ?
mase b yg ckp hello elok je dye ckp . bile bgik sha ckp . dye nk bagi reaksi camtu lak
klu mmg btul takde pape
tak perlu beri reaksi mcmtu
seketika hati b rase mcm kene lenyek dgn lori muatan berat =="

its okay
aku bole trime dye salahkan aku utk sumenye
cume
terkilan
jumpe je dye terus2 mara aku
tak offer pown air kat aku =="
mara je
sampai aku nangis baru dye nk stop
hishhish

i havent eat
the whole day
sbbkan kehilangan selera
might as well next day pown ta mkn
still terngiang2 kejadian kat sane

he said
aku ramai spy
ramai org repot kat aku ape dye bwat
abeh tadi tu
orang repot kat dye aku kat kdai mkn dgn bf laen ape cite =="
sampai 3orang skali bf aku . hebatnye . HAHAHA
sudahla
kite same je sayang
takde orang nk diamkan aje klu nampak mnde yg tak ptt dowg nmpak
btul tak
soooo
sayang ptt paam da skrg
perasaan b bile org menyampaikan cerita
atleast sha taw b dgn sape
b lak camne ? bkn b kenal pown sha lepak dgn sape
laenla klu dgn housemate sha . itu b kenal la

k la
i just want u to know
klu btul takde pape
kawan je
kenape tak kenalkan dkt b ?
kwn sha kwn b jugak kan
bole je b berkawan dgn dorang
b pown reti pk la sayang
lagi seronok berkawan dari buat musuh . gado2 neyh sume buat saket ati je taw !
b hrp lepas neyh
tlgla sha jan ulangi lagi perbuatan neyh
klu tak tatawu la b nk kumpul kekuatan dari celah mane da
neyh pown da habis perang dgn mental diri sndrik
utk teruskan lagi hubungan kite neyh
k la
i still love you sayang . dont worry ;)

sedikit lega ;
theDibaLukaDuka


No comments: