Saturday, December 5, 2009

another sad news for me :(

kuharapkan hari ini aku dpt habiskan masa bersamamu
utk terakhir kalinya
aku ingin berada dekat di sisimu
merasakan kegembiraan itu
riang di hati
merasakan aman dalam pelukanmu

sangat kecewa bila dapat panggilan darimu tadi
ku sangka kau sengaja mahu mengucapkan selamat pagi padaku
rupanya kau ingin meminta maaf
kau terpaksa pergi
tidak dapat menemani ku dan temanteman di rumah akram nanti

aku benarbenar berharap
kau dapat hadir menemani aku
kalau bukan kerna aku telah berjanji dengan temanmu
aku juga tidak mahu pergi sendirian tanpamu
aku cuma mahu ada kamu disisiku
menemaniku
untuk kali terakhirnya

katamu kau akan pulang segera
menjelang petang kau kembali
tapi . bagiku . telah terlalu lewat
sangat lewat
aku sudah tidak mampu
menghadapi semua kenyataan ini sayang
terlalu berat bagiku
aku mahukan kamu
aku masih mahukan kamu
ku akui tiada penggantimu
namun
hatimu bukan milikku
dihatimu ada yang lain
tidak mungkin aku dapat menerima hakikat ini
jadi aku rasa biarlah aku yang mengundurkan diri
melepaskanmu

kuharap keputusanku ini betul
kuharap kau bahagia
kuharap kau jangan lupakan aku
saat kau gembira bersama si dia
bukan lagi aku

andai kau membaca coretan ini wahai sayangku
aku mahu kau tahu
sayangku padamu takkan pernah berubah
wlu di bibirku aku ucapkan katakata perpisahan
tapi nun jauh di suatu sudut dalam hatiku
kau juga tahu
bukan ini yang aku mahukan
tapi ini jalan terbaik buat kita
buat kamu

sha , b syg sha sgtsgt .
b akn sentiasa igt sha dlm doa b
sha adalah insan teristimewa buat b
paling istimewa buat b
b mengharapkan sha akan terima b seadanya
b mengharapkan sha bisa bersabar nantikan b
b mengharapkan sha akan sentiasa setia
tapi ternyata sha tidak dapat berbuat begitu
sha tidak mampu menunggu b
sha tak dpt nk setia pada b
sha kesunyian disana
sha dah cari pengganti b
menggantikan tempat b
dimana pula b nk cari pengganti b
pada siapa b nk mengadu
rindu b pd sha
syg b pd sha
tiada siapa pown yg bole gantikan tempat sha utk b
terlalu byk pengorbanan yang sha tak nampak
sha pown tak sggup berkorban utk b
telah b berikan kebebasan tapi sha telah salahgunekan kebebasan yg b berikan
b berikan kebebasan pada sha
tiada lagi b
tkkan ade lagi b yg akn tanye sha kt mane . da mkn ke . sihat ke x . da mkn ubt ke . assigment da siap ke blum . kedit ade lagi ke x . bile blk umah . ade jumpe mama ke . mtk dodoikan b . mtk kejutkan b . mtk temankan b . xde dah b yg neyh .
klu ade pown . pasti itu pengganti b
k la syg . baby akan sentiase rindukan sha :)
thx for being with me for the past 5years .
byk kenangan b bersame sha . terlalu indah semuanya
takkan b lupekan . tak satu pown
akn sentiasa b igt sampai bile2 syg
15th november 2005

No comments: