Wednesday, December 2, 2009

aku tertipu lagik or what ?

lets take a look at few images yg aku ambil dari hp dye tadi :)

take one


take two


take three


take four


take five



and the final and paling menyakitkan


ape pandangan korang lepas tgk gamba2 neyh sume ?
aku amek dari hp dye tadik .
ape perasaannye tgk gamba dye dgn perempuan laen dlm hp dye ?
uh oh . saket sangat . i tried to smile . tp taleh .
i tried so hard :(

cite dye kat aku begini ;
pompan ini namenye k.ekin . dye senior sha
kenal ujung bln8 lps pelantikan jpp baru .
mule rapat sbb staff dinner kat bkt merah
bwat lakonan same2
then tgkap gamba same2
lps2 orang laen bwat cite bukan2 kt aku sbb nk rosakkan hbgn kami


klu btul dye pinjam hp sha tgkap gamba . knape size gamba tak same ?
cume gambar yg sha ber2 dgn dye je besar bile b view kat laptop .
knape gambar dye sorang sume kecik ?
sha yg amek dari hp dye ke ?
sha bagik b delete sbb sha rase bersalah kat b ke ?
klu btul sha tak bwat salah . knape mase blk tadi sha mtk maaf kt b ?

TELL ME THE TRUTH SAYANG :(

kecewa hati ;
theDibaLukaDuka

1 comment:

Kc Kasedah said...

sabo je laaa okengg :)