Wednesday, December 16, 2009

after 4 days of holiday

well
i tried to enjoy myself while i'm in kuantan
but still i cant
oh . sangatlah tired
membantu utk menjayakan majlis persandingan disana
sume owg tego sbb tgk aku terseksa memikul camera di bahu . nk bwat camne da org mtk amek gamba aje . camne nk lepaskan . btui tak ?
and 1st time juge aku mggunakan flash . masih byk yg perlu aku pelajari . ade gamba yg jadi . ade yg tak brape nk jadi . hehehe .

and bout me and him
still begitu juge
yesterday dye blk
aku tggu agak lame n aku tak rehatkan lagi diri sbb nk menunggu dye
aku masak utk dye
tapi
5mins
it tooks only 5 minutes
taw2 kami gado lagi

i'm tired too syg .
i'm really tired
and i cried again last night
bangun tido pagi tadi tgk cermin mate pown da bgkak
smlm aku tggu msg kamu syg
aku tggu kamu anta
"janla nangis da . nnt tak kawaai da"
u used u to send me that msg . but no more last nite :(

till now . i'm still waiting for u to text me syg .


p/s : i'm still sad . pujuk la b cepat :(

so damn sad;
theDibaLukaDuka

No comments: