Saturday, December 19, 2009

love is ?

bak kate yg aku da nyatakan sbelom ini
byk btul halangan dan dugaan yg terpakse aku hadapi

SANGAT PENAT !

ntah kenape aku sntiase tertanye2
klu btul dye syg aku
nape dye wat aku camni . kan ?

"budakmasyam"
mgkin aku terlalu cemburu
tapi
melihatkan name yg dye setkan dlm phonebook dye utk k.ekin
membuatkan aku rase cemburu
hahahahahaha
mcm bodo kan
yelah
aku la tu yg bodo =="

and
yg membuatkan aku berfikir 100x dalam mase sejam
no wonder la before neyh dye suh aku pggey dye "yunk"
sbb dye msg nan k.ekin dye bahasekan diri dye "yunk"
dan mulut aku yg tak bertapis ini
dgn tak sengajenye memberitahu kt dye
aku rase jijik dgn pggilan tu
sbb dye bahasekan perkataan tu dkt perempuan laen
hish . mulut aku neyh ;(
jht sgguh la !

yelah
aku taw
yg jht sume kt aku
yg baek sume dye nmpak kt owg laen je
sapela aku neyh kan
haha . aku da terlebih simpati terhadap diri aku neyh
bole dibuli begini . aiyarkkkk

pagi smlm
aku dgn tak sengajenye memberitahu dye
aku da penat jadi gf dye
utk melihat reaksi dye
and aku bertanyekan padenye
" penat tak jadi bf b? "
jwpnnye
" PENAT "
" tp xnk mengeloh lg.xnk giv up smpai status sha naek. "

and i wonder
will it last till then ?
klu begini sikap dye pd aku skrg
klu nnt status tu berubah skalipown
perangai dye tu akn berubah ke ?

bkn niat aku nk meragui
tapi
tak salah kan
klu aku berfikiran begini ?
perjalanan hidup aku masih panjang
takkan aku nk hidup seumur hidup aku dgn kesedihan aje
tamaw lah
bak kate buku yg aku beli beberape bulan lepas yg byk mengubah persepsi aku ttg hidup
" dont be sad "
:)

p/s : klu bukan jodoh tak kemane . kan ?

diam ,
theDibaLukaDuka

No comments: