Thursday, December 3, 2009

kata orang

be strong diba . be strong .
fight for ur right
i will
insyaAllah .
kalau aku masih kuat .


telah aku rencanakan sesuatu .
utk mendapatkan kepastian
moga sumenye berjalan dgn lancar .
Aminnn

aku masih syg sama dia
perasaanku masih sama
cume tercalar sedikit
andai kata benar katanya
ampunkan aku kerana mengesyakimu wahai sygku .
tp . andai kata kata2 ku ini benar
sanggup kau khianati janjimu sygku :(

apa gunanya janjimu selama 5tahun ini ?
usah berikan aku omong kosong .
hentikan janjimu itu
tinggalkan semua
akhiri penipuan mu
yg sudah itu sudahlah
jan dihancurkan lagi hati sesiapa


andai kata kata2 benar sayang
satu hari nnt kau akan merasa seperti yg aku rasa
satu hari nnt kau akan kenang kembali peristiwa lama
satu hari nnt kau akan temui teman baru
bkn lagi aku
andai kata kau masih mahu kembali padaku


tempatmu masih di sini syg
aku masih menunggumu
aku telah menutup hatiku utk yg lain
hanya utkmu syg
selebihnya jika kau pergi
aku akan serahkan sepenuhnya pada yg Esa
hanya Dia yg mengerti cintaku ini
biarlah aku belajar menyintai Dia sepenuh hati
seperti yg kau mahukan syg :)


p/s : b hrp sumenye akan baek2 sahaja . inilah yg terbaek dpt b lakukan . hanya ini jln bgku syg


redha ;
theDibaLukaDuka

No comments: