Sunday, September 11, 2011

11 september 2011 permulaan


Assalamualaikum
11 september 2011
nape aku letak kat tajuk permulaan?

sebab utamanya
pada tarikh ni
aku akan mulakan hidup baru kat shah alam
aku harap sangat aku dapat teruskan hidup
and no more pain
insyaAllah

dan lagi satu
pada tarikh ni
lahirnya seorang insan
yang bernama
Muhammad Hafiz bin Selamat
tahun ni umur die dah 23 :)

tahun lepas aku ada buat satu entry untuk dia
mase tu die kat kampung
tahun ni die kat rumah
tapi aku tetap takpat sambutkan birthday die
sbb harini aku gerak shah alam

kehadapan muhammad hafiz,

HAPPY BIRTHDAY !

i doakan mudah-mudahan you murah rezeki, sihat selalu and happy selalu
you've entered my life
you used to be my only one
but you left me
and now you're back
i hope this is the beginning of another story
A GOOD AND HAPPY ONE
insyaAllah


remember this?
if you don't. i do :)


No comments: